افزودن به علاقه مندی دانلود
  • تاریخ انتشار
    س 09 ژانویه 2024
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 9th, 2024
  • تعداد بازدید
    0 بازدید
  • نسخه
    2.85.0
  • نسخه اندروید مورد نیاز
    5.1
  • رده سنی
    Rated for 12+
  • نظرات
    بدون دیدگاه
  • دسته بندی
    نفش آفرینی

Guardian Tales 2.85.0 – بازی‌ جذاب چندنفره‌ماجراهای‌ شوالیه‌های‌نگهبان

Guardian Tales – ماجراهای شوالیه‌های نگهبان یک بازی فوق‌العاده جذاب و دلپذیر با طراحی بی‌نظیر و ساختار دوست‌داشتنی از دسته بازی‌های نقش‌آفرینی است. این بازی، با الهام گرفتن از الگوهای بازی‌های کلاسیک و رترو، توسط استودیوی کره‌ای Kakao Games Corp به صورت رایگان برای کاربران اندرویدی سراسر جهان در گوگل پلی عرضه شده است. نرم‌افزار لود، همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی ماجراهای شوالیه‌های نگهبان، آن را تهیه و پس از بررسی‌های لازم، برای دانلود مخاطبان خود ارائه نموده است. شما عزیزان می‌توانید فوراً به بخش مربوطه مراجعه کرده و از ‌نرم‌افزار لود آخرین نسخه رسمی و تست‌شده‌ی بازی را دریافت نمایید.

با وجود اینکه Guardian Tales ممکن است محتوای داستانی جدید یا منحصر به فردی نداشته باشد و ظاهر و سبک طراحی‌اش نیز به طور کلی الگوبرداری شده باشد، اما ترکیب منحصر به فرد این عناصر کنار یکدیگر باعث شده تا واقعاً متفاوت از آنچه که در نگاه اول تصور می‌شود، با یک بازی زیبا و جذاب مواجه شویم. خود توسعه‌دهنده بازی، در توضیحات معرفی اولیه به آن عنوان “ماجرای کلاسیک” اشاره کرده و این عنوان نیز نشان‌دهنده این است که Guardian Tales از بازی‌های ماجراجویی کلاسیک، به ویژه بازی‌های رترو و آرکید دهه‌های 80 و 90 میلادی الهام گرفته است.

Guardian Tales 2.85.0 – بازی‌ جذاب چندنفره‌ماجراهای‌ شوالیه‌های‌نگهبان

داستان Guardian Tales دربارهٔ یک سرزمین به نام Kanterbury است که محل زندگی انسان‌های صلح‌طلب از یک پادشاهی است. این پادشاهی که قرن‌هاست برقرار است، تاریخچه‌ای پایدار داشته و از نسل به نسل ادامه یافته است. در طول این مدت، این سرزمین با دشمنان زیادی روبرو شده و تعداد زیادی از افراد سعی کرده‌اند تا این پادشاهی و مردمانش را از بین ببرند. با این حال، هر چه هم که توانستند به سرزمین Kanterbury آسیب بزنند، نتوانستند آن را نابود کنند. حالا پس از چندین سال سکوت، یک تهدید متفاوت برای مردمان این منطقه پدیدار شده است. این‌بار، یک شیطان بزرگ با هزاران نیروی اهریمنی به منظور نابودی این سرزمین حمله کرده است. پادشاهی Kanterbury توسط گروهی از شوالیه‌های نگهبان به نام Legendary Guardians حفاظت می‌شود. حالا که این دشمن بزرگ و خطرناک حمله کرده، تنها شوالیه‌های نگهبان می‌توانند جلوی این تهدید را بگیرند!

شما در نقش یکی از این شوالیه‌ها هستید، یک مبارز جوان و ماهر که تا آخرین قطره‌ی خون برای پادشاهی این سرزمین و مردمانش فداکاری می‌کند. شما باید کنترل این شخصیت را بر عهده گرفته و در مأموریت‌های مختلف به سراغ نبرد با دشمنان متنوع بروید. بازی دارای یک بخش اصلی و یک بخش چندنفره و آنلاین (PvP) است. گرافیک بازی با مدل‌های پیکسلی طراحی شده اما از افکت‌های بصری باکیفیتی برخوردار است که جذابیت زیادی به کل بازی افزوده است. گیم‌پلی بازی بسیار روان بوده و روند عالی‌ای را برای شما فراهم می‌آورد. برای دریافت آخرین نسخه‌ی تست‌شده این بازی، به قسمت دانلود سنتر نرم افزار لود مراجعه کرده و از سرورهای مستقیم سایت این بازی را دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با این بازی، توصیه می‌شود ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده کنید. Guardian Tales با کسب امتیاز 4.6 از 5.0 تا به امروز بیش از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است.

نکات اضافی:

Guardian Tales به طور کامل به صورت آنلاین عرضه شده و برای اجرای صحیح بازی، اتصال به اینترنت ضروری است.
سرورهای بازی برای بازیکنان ایرانی در دسترس می‌باشد، اما در صورتی که اجرای بازی موفقیت‌آمیز نبود، توصیه می‌شود تغییر IP را امتحان کنید.
هنگام اجرای اولیه بازی، دیتای مورد نیاز با حجم تقریبی 400 مگابایت بدون مشکل دریافت خواهد شد.

تغییرات نسخه 2.85.0

تغییراتی در دسترس نیست!

دانلود باکس

Download Center
  • آخرین آپدیت
    ژانویه 9th, 2024
  • اندروید مورد نیاز
    5.1
  • نیازمند اینترنت
    بله
  • توسعه دهنده
    Kakao Games Corp.
  • تعداد نصب
    5M+
  • پکیج نیم
    com.kakaogames.gdts

موارد مشابه

ارسال دیدگاه

ایمیل شما عمومی نخواهد شد و نزد سایت محفوظ می‌باشد.

دیدگاه کاربران

0
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است اولین نفر باشید!